Dagen söndag...

Idag har jag och Pappa Staffan promenixat till Maspalomasöknen. Det var vad vi aktiva gjorde. Carro hade nog missupfattat läget när nere för hon trodde nog att hon hade husarrest.... Eller så ville hon bara fly molnen och kylan...

Nu ska vi på shoppingtur, jag och Carro är längtandes. Pappa Staffan tycker mer att det finns roligare saker att ägna levande tid åt... Men han gör´t, bra bara det!
Och eftersom jag inte på något sätt har begåvats med förmågan att pruta så har jag vid min sida två galningar som tillochmed tycker att det är roligt!!!!

Så nu drar vi, tror nog att jag är i starkt, stort behov av lite väskor och skor......


Kommentarer
Lena

Hej Det låter som det inte går någon större nöd på dig. Fick låna din familj idag, men saknade dig! Vi har installerat kamin Nu så du kan komma hit istället för GC. Vi kan oxå få till en temp på +25 ;-) Många kramar

2010-12-05 @ 20:30:52
Herr B

Hos Sundings går det hett till...

2010-12-05 @ 20:53:34
Stefan Falkelind

Oh vad avis jag blir på dig som får vara i värmen nu. Här är så kallt.

2010-12-09 @ 00:16:28
URL: http://stefanfalkelind.com
Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-14 @ 19:04:01
URL: http://www.grinders.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0