Växtligheter

Den nyttiga delen av Mickan skriker av frustation. Den onyttiga delen av Mickan tänker "skit samma".
Det handlar alltså om mina tomater. Det är ganska fantastiskt att se att mina tomatplantor fullkomligt myllrar av gröna tomater. Det är ganska frustrerande att inse att dom antagligen aldrig kommer hinna bli röda innan den här sommaren har gett upp. Vilket känns kunna vara ganska snart....
Så synd... då måste jag äta godis isf tomater. Attsiken...


En av fjolårets plantor. Då hanns det minsann.....


Förresten Therese, dina växtligheter har överlevt första veckan under mina vingar. Och jag ska nog banne mig fixa livet åt dom en vecka till. So don´t you worry. Keep on semestra.....



Kommentarer
Herr B

Med mycket kärlek blir dom nog röda...

2010-08-09 @ 11:52:25
Herr B

Dagge! Det är nog läge att hämta gurkplantan snart innan vi behöver ringa in hasse husflyttare...

2010-08-09 @ 11:53:43
Dagge

I hear you! Det ska bli ett nöje att göra det.Hämta plantan alltså. Sorry för the dröjsmål.

2010-08-11 @ 20:51:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0