Uffe was in town

Uffe var här i helgen. Uffe kan vara mitt största fan. Sko-Uffe.
Denne man spelar med Robert Broberg och dom hade en spelning på Storsjö Yran. De var även här för ett halvår sedan och spelade. Det var då jag träffade Uffe första gången.
Uffe hade vänligheten att hylla mig till skyarna som den vackraste, mest gnistrande människa han träffat. Det var då, jag log och tog emot och tänkte att han var nog full....
När vi nu sågs igen så var allt som förr. Jag var tom vackrare än förr. Han slutade aldrig med komplimangerna. Det var så fina ord att inte ens Mickan kunde göra annat än att bara stå och njuta...
MEN jag var inte ensam. Tydligen så gillar Uffe en annan människa på hotellet också. För att citera en vis man;
"Du och Titti (min chef) är så vackra. Ni sopar banan med hela hotell-Sverige..."

Och vad jag känner nu är att jag saknar Uffe. Jag skulle vilja att Uffe blir en stamgäst på vårat hotell. En sån som kommer med jämna mellanrum och laddar Mickan med fina ord.
DET skulle jag vilja......


Kommentarer
Dagge

Tips! Nästa gång han kommer, spela in och använd som ringsignal på mobilen.

2010-08-04 @ 21:47:01
Mikaela

Men han kommer ju inte nåt mer ju... Buhu!

Den där Robert börjar tydligen bli lite till åren...

2010-08-04 @ 23:01:03
M

Det var alltså inte bara jag som tyckte du var vacker!? :)

2010-08-04 @ 23:04:53
Mikaela

M- Jag vågar inte ens gissa vem du är...

2010-08-04 @ 23:43:16
M

Tack för kaffet! eller förresten den var väl jag som bjöd!?

2010-08-05 @ 00:09:23
Herr B

Fattar ni vad lyckligt lottad jag är...

2010-08-05 @ 08:56:56
mamsen

Det är bara att ringa lilla mammi så får du höra hur vacker du är min flicka.puss o kram.

2010-08-05 @ 21:13:27
Mikaela

Tack Mammi och Herr B! Ni är också fina

2010-08-05 @ 22:53:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0