Tragedi

Jag vet att man inte bör skratta åt sina barn när dom är ledsna och jag vet också att jag som mamma bör försöka att göra dom glada så fort som möjligt. Men ibland går det bara inte, som idag. Idag var Wille tvungen att gråta vidare tills mamma hade hunnit hämta kameran och förevigat hans tragedi. SEN kunde jag på ett fint sätt torka tårar och kramas.
Orsaken till hans tragedi?! Hans vän Gunnar... Glupske Gunnar!

Jag ska försöka att återberätta de ord som inte kan höras genom bilderna;

Mamma, hjälp! Gunnar äter upp min macka... Buhu



Men om jag gör så här når han inte, det var ju bra mamma!

Han är en sån fiffig problemlösare min son!


Kommentarer
Malla

Haha :P nää man får inte skratta...men det går ju inte att låta bli ibland :D

2010-08-22 @ 21:25:30
URL: http://www.monstermalla.se
Mikaela

Ibland är det svårt...

2010-08-23 @ 01:27:41
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0