Söndag kväll

Då har den andre grabben också fallit in i ro.... hyfsat, nästan! Och jag kan trampa omkring barfota och njuta i min ensamhet av att jag kan gå vart jag vill utan att det knastrar och fastnar skit under fötterna. Passar ju utmärkt när jag sen ska lägga mig i en nybäddad säng... (alltså bäddad med nytvättade sängkläder. Jag blev så arbetssam av att bli ensamstående).

Annars har dagen tillbringats med ett farväl-besök av Majoren som åker tillbaka till paradiset i Afghanistan ikväll. Sen åkte vi in till Miel och mös lite innan jag och Wille lämnade av Linus där för att gå på bio. Så mysigt hade vi, bara jag och Wille. Bästa bio-daten jag någonsin haft!

Sen fick jag koka tortellini tre gånger pga att "någon" hela tiden ville ha mer och mer. (Nämner inga namn men han är liten, knubbig och lever för saker som går att svälja).

NU är tiden min och TV´ns!!!


Kommentarer
Herr B

Misstänker att det skulle varit ärligare med "NU är tiden min, TV'n och Candybagen's"

2010-08-15 @ 22:31:54
Fredric

Härligt! Nästa gång ska jag vara vaken när ni kommer så det blir lite kok kaffe och kanske en löptur....? :)

2010-08-16 @ 08:18:19
Mikaela

Fint Fredric, det är väldigt lite kokkaffe när inte du är med...:) Förresten är du min idol som lyckades sova dig igenom två huliganers besök i din lugna vrå...

2010-08-16 @ 08:58:30
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0