Sandra gästbloggar

Hej, jag tänkte att jag skulle gästblogga lite=)
Sitter hemma hos mickan och har myskväll, väldigt lyckat. Nu dricker vi drinkar och har det bra..

Jag har fått ett uppdrag av mickan, att skriva allt bra jag tycker om henne.. so here we go:
Mickan är världens sötaste, gulligaste tjej. Hon har bra humor, hon är bra att prata med
och jag älskar att umgås med henne. Det är en spontan tjej, hennes skratt får ju vem som helst
att må bra.. kom igen nu, ni som läser det här håller med mig!
Ikväll har vi våran kväll, som vi har planerat hela sommaren.. Jag glömde bort förra gången
vi hade bestämt, förlåt för det mickan..
Har haft en superbra kväll, njutit av en underbar middag tillagad av... MICKAN SÅKLART!
Hon är ett bra sällskap. Kan faktiskt prata med henne om allt, hon är så förstående, men tar
samtidigt allt med en nypa salt.. hur mkt bättre kan det bli? =)
Jag kan nog, ärligt säga, trots 3 glas vin & 1 drink senare, så har hon blivit en av mina närmsta
vänner.. Varför? Läs allt jag skrivit med kärlek och försök att förstå det ur min synvinkel så kommer
ni förstå. Hon är bäst, DU är bäst mickan. Glöm aldrig det :)
Haha gud vad kul vi har haft.. Jag var lite rädd för dig i början. Men nu inte alls, haha, ta inte illa upp.
Men vi är så bra vänner nu. Trust me honey, det här är inte den sista vin kvällen. mohahaha..

du är en bra vän

Love from the hood
/S

P.S.. Vi måste ha en  myskväll på jobbet snart.. Kaffe, choklad..Tjejsnack du vet.


Kommentarer
Herr B

Sandra, du är välkommen att låna min älskling när du vill. Hon är allt och lite till...

2010-08-10 @ 23:43:21
Jossan

oj oj, här tog vi i;) hur mycket pengar fick du sandra??:)

2010-08-11 @ 01:31:45
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/
Lena

Jag håller med Sandra!

Vi får boka en träff snart, när vi kommer hem.

Puss o Kram

2010-08-11 @ 18:38:01
Mikaela

B- Ja låna ut du....

Jossan- Hon var dyr ska du veta..;)

Lena- Ja det får vi, kom hem snart då! Lääängtar...

2010-08-12 @ 08:27:55
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0