Morgondate med Therese

Har då vaknat, nöjd och stolt över mig själv och min återfunna form. 8 timmar lyckades jag skramla ihop idag, det pekar stadigt uppåt!
Och jag hinner knappt vakna förrän Therese har skickat en inbjudan om "en onyttig och fet macka" på hennes altan. Och det är klart jag kommer. Fett och onyttigt är ju lite av meningen med livet och kan vara (dock ingen som ännu har bevisat detta) anledningen till att världen kom till. Tillsammans med socker givetvis, men det kan man säkert också strö på över den feta mackan....


Kommentarer
Herr B

Det är inte fettet som är onyttigt, det är stillasittandet...

2010-08-19 @ 16:09:07
Therese

Tur att jag kastade in en Toblerone också då. ;)

Tack för trevligt sällskap. Kram

2010-08-20 @ 20:27:52
Mikaela

Tack själv din gobit..;)

2010-08-20 @ 22:40:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0