Min nya karriär

Inatt drömde jag att jag såg den bästa film jag någonsin sett under alla mina långa många 27 år. Det lämnade mig med en ide. Jag ska bli filmgörare!
Att jag inte har kommit på den idén tidigare. Det är ju säkert som gjort för mig, bara skriker Mickan-arbete. Alla film-görar-chefer sitter säker och suktar och väntar på Mickan. Anledningen till att de själva ännu inte hört av sig är nog för att dom inte har mitt telefonnummer, men det går ju att ordna...
I min första film som jag ska göra, den jag drömde om inatt, så är den enda jag kom ihåg som var med Liza Marklund som spelade en trädgårdskärring med gropig rumpa. Men hon vill jag nog inte ha med i den riktiga filmen. Det är nog mycket möjligt att jag vill ha mig själv som den kvinnliga huvudrollsinnehavaren. Självklart Michael Nyqvist på den motsvarande manliga posten, också Kicki Danielsson på ett hörn.
Filmen var ute i nån norrländsk glesbygd och på en bonngård. Åhh om ni bara visste vilken bra film jag såg inatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0