Kanske skulle det låta just så här....

Solen strålar och jag funderar på att gå till grannarna och ta deras studsmatta i beslag. Kan inte låta bli att fundera på hur samtalet skulle gå om jag lade fram detta förslag för Jossan... Kanske skulle hon säga just precis så här;
"Men kan man bli brun om man hoppar på studsmattan. Det borde nog inte gå, eller?! Man hoppar ju hela tiden så solen borde ju inte ha nån chans att fastna, man liksom flyr ju från strålarna hela tiden i hoppen, eller?!"


Åh vad jag älskar min Jossan....


Kommentarer
Dagge

Meh..man måste ju hoppa fram och tillbaka för att det ska funka. Inte upp och ner eller? Då ramlar ju strålarna av...

2010-08-16 @ 15:53:11
Mikaela

Ja, och det vill man ju inte.. Jag klippte gräset istället. Ville ju inte riskera att nåt inte skulle fastna..:)

2010-08-16 @ 21:53:00
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0