Känns viktigt att barnen har lärare i skolan

Eftersom jag egentligen inte har någon som helst koll på det här med politik (jag vet, jag bör skämmas) så fattar jag inte riktigt vilka alla människor är och vad allt i grunden handlar om. Jag vet ju att Reinfeldt är statsminister men jag vet ju inte riktigt vad han vill. Jag har även snappat upp att det är val snart, så långt är jag med.
Jag såg i Expressen idag att en persom som heter Borg (Lars?) sa; "Vi måste sätta lärare framför butlers". Och det gjorde mig glad att höra. För det måste ju betyda att vårat land drivs ganska bra när vi har personer som ser så glasklart på verkligheten.
Hade det inte varit för att jag tycker Mona är så söt så skulle jag ha röstat på geniet Borg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0