Jossan på nya marker

Idag lyckades jag få med Jossan på gymmet. Fråga mig inte hur det gick till, men inte ens en liten muta behövde jag komma med. Antagligen var hon så less på grabbarna att hon bara väntade på en ursäkt att få lämna huset.
Duktig var hon i alla fall. En halv minut på ungefär varenda redskap som fanns. Men det allra bästa av allt, som gjorde storasyster sååå stolt.... hon rörde inte mobilen EN ENDASTE gång! Hon hade till och med lämnat datan och därmed Facebook hemma.... Storasysyer stol bortom gränserna...


Jossan kämpar med sina armar...


Jossan kämpar med sina ben....


Jossan kämpar med sin rygg....


Och Mickan drömmer sig bort i stolthetens land.....


Kommentarer
Jossan

ja visst va jag duktig:) det va till och med trevligt, vem vet det kanske händer igen.

Nu har jag krypit ner i willes säng och ska sova, ses i morgon bitti. Puss

2010-09-01 @ 01:05:20
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/
Mikaela

Där ser man... Kanske du kommer att utnyttja ditt nästa gymkort då..:)

2010-09-01 @ 05:45:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0