Jossan is in the house...

Familjen har precis hämtat hem Jossan från flyget. Hon landade efter en sommar i Båstad och hon var efterlängtad. Vi har nu lagt beslag på henne för ett tag och hon ska nu bo hos oss i några dagar.
För er som inte är helbekant med Jossan så är det min minsta lillasyster, världen sötaste och mest omtänksamma människa. Dock så är hon, som vi ibland säger, inte den skarpaste kniven i lådan.
Följande samtal utspelade sig i bilen på väg hem från flyget;
J- Vad tycker ni om att Zlatan är klar för Milan då?
M- Jag kunde faktiskt inte bry mig mycket mindre... Vad tycker du då?
J- Det är ju fett.
M- Varför tycker du det då?
J- Joo, men det är väl bra...?
M- Du har ingen aning om vad det innebär att han flyttar till Milan eller hur?
J- Ehh, nej!
Här kommer Herr B på en fantastisk bra fråga att ställa till Jossan...
B- Vilket land ligger Milan i då?
J- Frankrike! NEJ, jag menar Spanien!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0