Inte på plus just nu

Sitter med Linus och kämpar på för att få ungen att somna. Mycket fint och bra gör min lilla gris, men han kommer aldrig, och då menar jag ALDRIG, att få nån medalj för "lättsamt barn att natta"...
Nu har han kommit på ett halv-nytt sattyg.... Han tar av sig blöjan!
Och det är väl ok om man ser att han har gjort det. Om man däremot missar att han har krånglat av sig blöjan, då kan det bli städdags igen.
Denna lilla man besitter tyvärr inte förmågan att ta sig till en potta eller toalett-stol när det trycker på, utan han tycker att det bästa man kan göra är att helt enkelt pissa ner det stället där man råkar stå just då man blir kissnödig...
Populärt hos föräldrarna?
Inte så jätte-mycket då.....


Kommentarer
Herr B

Kanske det skulle funka med eltape...

2010-08-03 @ 21:34:28
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Dagge

Bara inte elchock!

2010-08-03 @ 22:59:50
Mikaela

Varken chocker eller tejp hjälper.... Tro mig!

(Inte för att jag har provat...)

2010-08-03 @ 23:51:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0