Han är efterlängtad

Jag har svårt att sova idag. Vet inte om det kanske är för att jag är spänd att träffa Herr B som kommer hem imorgon. Iof konstigt om det vore så men vem vet, kanske tiden som ensamstående har omkullkastat min värld, gett mig nya värderingar, lärt mig se det vackra i varje människa, i varje löv, i varje terrorist och även lärt mig att varje dag är en chans att lära sig nya saker, livet är en evig, vacker skola...
Just så här kan det vara, eller så är jag bara så nyfiken och väntansfull på våran nya familjemedlem som ska utöka denna lilla familj.
Vi längtar alla efter denna lilla godbit som ska förgylla våran vardag ännu mer. Vi kan knappt härda ut i längtan efter ett nytt litet yrväder. Jag och grabbarna har handlat alla möjliga härliga saker för att göra den lilles start här hos oss så fantastisk som möjligt. Han kommer att vara så älskad, pojkarna är redan så stolta och jag har en känsla av att mitt hjärta kommer att prövas maximalt...
Detta är en längtan så stark att jag och B inte kunde motstå den när den kom i vår väg. Vi är så förväntansfulla och denna tid kommer att bli så fantastisk, så underbart att detta lilla liv ska finnas hos. För alltid och alltid, tills döden skiljer oss åt.

Men nu måste jag iväg och köpa ett kilo godis....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0