Ehh, hur var det nu?

När Wille gick och lade sig igår kväll så hade han ett gäng röda prickar i pannan. Eftersom jag hade sovmorgon så bad jag B kolla så att det inte hade blivit värre på morgonen. Jag ringde honom när jag hade vaknat och frågade hur det hade sett ut i pannan och han svarade att det var helt borta. Skönt tänkte jag.
När jag hämtade kidsen på dagis på eftermiddagen så såg jag att prickarna var tillbaka i pannan på Wille. När jag frågade B om hur detta gick ihop så föste han bort Linus hår från pannan, tittade och konstaterade att där fanns inga prickar. Jag bad honom kolla på Willes panna och Herr B vart allt lite häpen när han såg att prickarna fanns kvar där de var kvällen innan. Sen ler han, skrattar och utbrister; "Oj, jag har kollat på fel barn..."

Är jag galen som lämnar pojkarna ensamma i deras förvirrade faders sällskap..?!


Kommentarer
Herr B

Tur vi bara har två, än så länge...

2010-08-31 @ 19:28:35
Lena

Vattkoppor? Vi är isf spekulanter :-)

2010-08-31 @ 21:49:23
Mikaela

Tyvärr Lena, inte denna gång heller. Men vi är också spekulanter så säg till om du känner nån sjuk unge... Ska hålla utkik jag med..:)

2010-08-31 @ 21:57:35
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0