Väntan....

Nu kliar det i arslet.....
Pump-snubben är här, installatören! Samma kille som en gång installerade pumpen första gången. Idag flyttas skiten. Till ett annat ställe i hallen.
Så just nu är det ett stort fult område på ena väggen som är grönt när det andra är beige.
Vi målade om hallen EFTER att pumpen inhandlats för inte tror man att man någonsin flyttar en luftvärmepump!!!!

Så nu sitter jag och tjurar för att;
1. Detta har dragit ut på tiden och jag inte hinner träna innan grabbarna ska hämtas...
2. Denna förbannade pump är det värsta köp jag gjort och definitvt det köp jag ångrar allra mest.
   Inga fula skor eller tröjor kommer ens i närheten....
3. Färgen som bör målas på på väggen är slut och finns inte att få tag på då den är ett hopkok som jag grinade till mig när jag insåg att jag höll på att måla min hall rosa.....


Så nu väntar jag....


Kommentarer
Huskatt

Jag tänker måla om allt eller en stor jäkla tavla eller nått!

2010-04-20 @ 10:18:49
URL: http://huskatt.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0