Träningsvärk

Mickan har träningsvärk idag!
Låren och arslet säger på ett mycket klart och tydligt sätt att de minsann arbetade igår. Synd bara att det enda sättet att berätta det på är att få Mickan att gå konstigt. Det ser som inte naturligt ut längre....
Det som dock är roligt är att jag känner mig så hård (stel) vilket jag väljer att tolka som att det just nu inte finns ett uns fett på min kropp, bara stenhårda muskler...
Just det, det känns som jag äger en stenhård underkropp!

Tyvärr känndes det lite extra tungt att röra sig idag när jag hade på mig rökdykarutrustningen på ett larm. Tyngden från luftpaketet gjorde inte min gångstil smidigare precis....


Nu måste det ialla fall bli bättre tills imorgon för jag och B verkar äntligen få till det att kunna sticka ut och springa tillsammans. Hur ofta händer det?
Får ta chansen, hur hård jag än är.......


Kommentarer
Huskatt

Träningsvärk i benen är f*n värst. för man gå ju på dom hela tiden och just den dagen när det är som vidrigast, det är då man tappar saker och måste böja sig ner.

Jag mitt lata skrälle brutalvägrar träna ben. Jag springer osv, det får vara nog. ALDRIG MER och JÄKLA PÄR!

2010-04-30 @ 07:54:48
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Mikaela

Vem fan är Pär och vad har han med våra ben att göra?

Jag håller med, inget känns som benen.... Lathet är bra då..;)

2010-04-30 @ 20:18:38
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0