Onödigt....

Idag skulle det, i Mickans värld, vara övning med stationen.
Vattenlivräddning stod på schemat idag och jag hade gjort mig redo på bästa sätt...
Rakat benen, rakat under armarna och på alla andra ställen där det kan tänkas finnas något sorts hår. Allt var klart för att hoppa i plurret utan att skrämma grabbarna....

Helt klart i onödan! När jag ringer Micke står det ganska klart att jag ligger en vecka före alla andra i planeringen. Vattenlivräddningen är nästa vecka i de andras värld. I min värld däremot, så jobbar vi lite snabbare...

Bara så jävla onödigt att jag har gjort mig så len och fräsch helt i onödan.... överallt!
Fan också....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0