Kryssning i sikte

Ojdå.....
Jag har, utan att komma ihåg att jag gjort det, anmält mig i en tävling om en kryssningresa mellan Oslo och Köpenhamn.
Sånt där som man gör iband bara för att..., inga större ansträngningar, bara skriva några rader om varför just våran familj ska vinna resan. Inget alls som görs på riktigt allvar och inget som jag kommer ihåg att jag gjort några dagar senare....

Ialla fall, så hade jag för ett tag sedan gjort just detta, OCH VUNNIT!!!!
Så nu får familjen bege sig ut på havet i sommar....

Fan, jag har vunnit en kryssning!



Undrar vad jag skrev för "slogan"???


Kommentarer
Dagge

Kanske:" Skicka oss på kryssning annars ska ni få se på helvete!" En kryssning till Norgland? ;-)

2010-04-30 @ 21:10:53
pappa

Grattis du kan du

2010-05-01 @ 10:19:01
Mikaela

Dagge; Kanske var så.... Eller så var jag så arg när jag gjorde det att jag inte kommer ihåg pga det..:)



Pappsen; Ja, det är något konstigt med mig, jag kan så mycket. När jag tänker efter så kan jag nästan allt.....

2010-05-01 @ 21:56:18
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0