Saknade Kristina

Vi har fått nya grannar. Jag tycker inte om nya grannar.
Vi hade det ju så bra alla här på Strandvägen, också har Kristina lämnat oss och blivit ersatt med ett yngre par. Och HON RÖKER!!!
Såg henne precis stå ute och trycka i sig morgon-ciggen i sin pyjamas....huvva. Sånt ägnade sig minsann inte Kristina åt....
Också har dom inga gardiner i köksfönstret, det hade Kristina.

Fan ta dom om dom ska ha en massa fester här på helgerna, som förövrigt inte Kristina hade, då kommer Mickan att bli en granne dom inte vill bråka med.

Tro nu inte att jag är bitter för det är jag ju såklart inte, jag bara hatar denna nya situation!
Jag saknar redan Kristina och jag ber till Hon i himmelen att Hans och Therese aldrig flyttar härifrån, inte Magnus heller för den delen.

Inte riktigt din bästa idé det här, Kristina.


Nej nu biter vi ihop och obittra så inväntar vi dagens lekkamrater.
Hej hopp!


Kristina och Magnus. Snart flyttar väl han också och vi åker på några nya hippisar.....


Kommentarer
Huskatt

Tänker mig att det är skivet ironiskt...ha ha ha

Du vänjer dig nog.

2010-04-07 @ 16:38:18
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Mikaela

Inget i denna blogg är någonsin skrivet ironiskt, det vet du väl...:) Jag är så här grinig, gnällig och bitter, det är verkligt och äkta...;)

2010-04-07 @ 17:35:48
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0