Dröm-gästerna

Ibland har jag såna där helt fantastiska gäster på jobbet.
Idag går priset till två basketdomare som började vänskapen med att fråga om en bra resturang.
Samtalet utökades på något sätt till att bli 15 minuter långt och vi känner varandra numera hyfsat bra.

Senare på kvällen kommer killarna tillbaka för lite kallprat och berättar att de ska gå och köpa lite snarra.
Vänlig som dom var så frågade dom om dom skulle köpa lite till mig också.
Jag svarade vänligt; Nej tack, jag äter inte sånt. Beach 2010 du vet.....
Också skrattade jag lite åt min egen ironi.

Efter ett tag kommer killarna tillbaka från snarra-köpet, med en lite påse till mig med!!!!!
Jag ler, tackar och blir lite generad när ena killen säger;
Du behöver inte hålla på med sånt där Beach-dravel....

Alldeles rätt tänker jag och inser sedan att dessa killar känner ju inte mig, det vet ju ingeting om mitt socker-beroende och att jag tyckte att jag var jätterolig när jag skämtade om att jag bryr mig om Beach 2010......


Kommentarer
Huskatt

ha ha ha, men ändå, rara grabbar :D

2010-04-18 @ 11:57:48
URL: http://huskatt.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0