Idol

Då har den stora underhållande delen av Idol avklarats, auditionsturnen. Och några saker slår mig, som vanligt...

* Varför i hela friden färgar Bagge skägget...ålderskris månne tro?
* Den andra Baggen måste vara den enda kvinnan i sverige som använder läppenna SYNLIGT! Vad är det?!
* Tjejen i den stora blåa skjortan i "den färgade" Bagges turné är nog antagligen det ABSOLUT SÖTASTE jag sett... någonsin!
* Jag har under många år, i princip, hatat åsynen och rösten hos Peter Jihde. Iår dock, helt plötsligt, så är jag helt plötsligt helt galen i mannen.... Han på sofflocket...:)
* Jag är nog fortfarande lite sådär småflicke-aktigt kär i Andreas.....

Och sist men inte minst;
* ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN. Som jag suktat. Som jag har väntat. Idag kom han. Jag har längtat. Jag har tjatat ihjäl min omgivning. Jag har drömt.
 Om NILS!!!!!!!


Kommentarer
HELENA

LOVE U

2009-09-19 @ 04:03:49
Stefan Falkelind

Tänkte inte på att han färgat skägget. Andreas gillar jag. Han är grymt snygg. Han vill jag ha.

2009-09-19 @ 22:06:19
URL: http://falkelind.blogg.se/
Mikaela

Mys-pys-Helena.... Nästa vecka. Du och Jag. En välbehövlig date.

2009-09-20 @ 06:46:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0