Strump-bestyr....

Hemma igen! Hela dagen har tillbringats i staden.
Möte på jobbet följt av shopping, följt av uppmötning av grabbarna, följt av liiite mer shopping, följt av middag på MAX, följt av hemkommande, följt av barnläggande med tillbehör och slutligen följt av soffdöden (med tillhörande massage)...

Som vi alla vet så är ju inte detta någon j*vla modeblogg, men jag känner ändå att jag måste få meddela att jag idag hittade de kanske ultimata jeansen... så ultimata att det följde med två par hem till Krokom.
Och inte att förglömma, Jag har idag köpt strumbyxor. Jag som i pricip aldrig använder detta plagg, mest pga att jag knappt någonsin använder kjol, klänning eller något annat som blottar benen... men också pga den klaustrofobiska och vidriga känsla detta plagg medför!
Men nu har jag alltså slagit på stort inför det stundande kalaset vi ska på på lördag då jag ska visa mig som en modig flicka och visa lite ben, är det tänkt.
Eftersom jag kanske en gång tidigare i mitt liv har köpt strumbyxor så visste jag inte riktigt vilken djungel som väntade mig.
Stay Up, Boxer-strumpbyxor, Sheer to waist, Control top, matta, glansiga, hålla-in-magen, lyfta-upp-arslet, tå-förstärkta, rumpförstärkta, 8, 10, 20,40 den?!, fyra färger av brunt, med söm, utan söm, mm, mm.
Totalt hjärntvättad lämnade jag affären med mina nya High Shine 15 den! Och i samma veva hade jag också en sak mindre att avklara under det närmast decienniet.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0