Borta...

Just nu består mitt liv av ett stort problem. Jag har tappat bort dosan! Den lilla tråkiga, men ack så viktiga Swedbank-dosan.....
Det som känns väldigt enerverande är att jag vet vem som antagligen ligger bakom attentatet.... Linus!
Sist jag såg dosan var i handen på lilla Linus, 1 år.
Och jag trodde, eftersom det i regel går till som så att allt han håller i som är i lagom storlek, göms i hans favorit-bil.
Denna leksaksbil använder inte Linus speciellt mycket till att köra med, utan mer att slänga in saker i lagom storlek genom fönstrena och in på sätena. Så om man letar saker i hans bil-storlek som plötsligt är borta så är det bara att gå till Linus bil och 9 gånger av 10 så hittar man där vad man söker.....
Det är väl bara själva f*n att när det nåt viktigt man saknar så är det inte där han har gömt det...
Däremot hittades där diverse småleksaker, mobiltelefon, nagellack, kritor, kvitton och kex.

Men det som känns ALLRA mest enerverande är att Linus VET var dosan finns, men inte KAN berätta det.
Det suger!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0