Automatlarm....

Har varit ute på en fantastisk löprunda i skogen i skymmningen. 5 grader varm och helt perfekt....
Ibland, men bara IBLAND, är det fint att springa...;-)

Sen gick larmet. Brandlarm på Nyhedens skola.
Kom fram och började söka igenom lokalerna och kunde konstatera automatlarm, helt utan både rök och eld.
Det föll sig som på min lott att söka igenom just basturna.
Herrbastun erbjöd jag mig snabbt att söka igenom... nån måste ju göra det..;-)
Och dambastun tog jag täten i, just för att jag är.... ja, en dam!!!

Men vi kunde ganska snabbt ta oss tillbaka till stationen och nu väntar arbetet.
So long!


Kommentarer
Herr B

Löpturen var underbar, önskar att jossan eller andra kommer förbi och ger oss möjligheten oftare...

Tempohöjningen som Hemmafrun gjorde då sökaren skakade i fickan, hade gjort många avundsjuka på finnkampens sistavarv på 10000 m.

2009-10-15 @ 22:09:43
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Herr B

Löpturen var underbar, önskar att jossan eller andra kommer förbi och ger oss möjligheten oftare...

Tempohöjningen som Hemmafrun gjorde då sökaren skakade i fickan, hade gjort många avundsjuka på finnkampens sistavarv på 10000 m.

2009-10-15 @ 22:09:47
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0