Willes drömkväll...

Ringde precis en av förmännen på stationen, Tord, för att klargöra att det såg tungt ut på barnvaktsfronten inför måndagskörningen ikväll.
Jag klargjorde att det var utan mig, eller med mig och två små huliganer....
Bästa Tords svar?! Jag citerar;
"Nej, ta med ungarna du. Blir det nåt larm så får vi väl se... Är det nåt skitlarm som automatlarm eller bilbrand så får dom väl åka med..."

Åhh, jag är så glad att Wille inte hörde detta samtal, då hade väl tjatet om att få åka med i brandbilen aldrig tagit slut och vi hade kanske haft en ny pyroman i krokom med specialitet att tutta på bilar.....
Jag ser rubriken; "3-årig lintott... bilägarnas nya skräck!"


Kommentarer
Teresen

Men du har ju inte ens frågat.! Jag missunnar inte Wille ett möte med dina brandmän, men kolla gärna nästa gång, jag säger nej om jag inte kan eller vill.

2009-11-09 @ 18:27:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0