Taxi Singsjön....

En gäst bad mig skriva ner nummret till Taxi på en lapp åt honom.
Eftersom jag är så lycklig som hela tiden får glädjen att vara folk till lags, så gjorde jag givetvis detta fortare än kvickt åt honom....
När jag precis ser honom gå ut ur portarna med lappen i handen så går det upp för mig att jag precis har skrivit ner min mammas telefonnummer, inklusive riktnummer..... VARFÖR???

Så mamma, om det ringer en materialare (eller vad det nu kallas inom musikbranchen) och frågar efter taxi så åk och hämta upp honom du... Han var rolig!
+ HAN KÄNNER MÅNS!!!!!!!!


Kommentarer
mammi

ha ha ha jag ska hålla masken... men han har nog tröttnat eftersom jag inte är hemma särkilt ofta.

2009-12-01 @ 20:07:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0