I still got it......

Syster Jossan och Karin var in på jobbet inatt för att kläcka ur sig ett riktigt långt hej.
Med sig hade de tagit en kille som från början mest ville följa med in för att värma sig.
Jag tror dock att han tyckte flickorna var roliga för han stod vid deras sida och skrattade och undrade nog också ibland vad han hade hamnat mitt upp i.
När detta långa hej hade avklarats och det var dags att avvika så fick jag en diskret lämnad lapp av killen;
"Hej, XX, du hittar mig på Facebook om du vill"
Hah, ledsen XX men jag VÅGAR VÄGRA FACEBOOK, IDAG, IMORGON OCH FÖR ALLTID!!!!!!

Så tyvärr så kommer vi inte att höras på Facebook, men det var väldigt fint gjort och en väldigt söt kille flickorna hade hittat, det får jag lov att erkänna!

Men framför allt.... jag får dom fortfarande på fall. Robert Brobergs killar eller inte, I´ve got it.....




Att sen människorna jag möter på natten oftast är mindre nyktra, känns som en struntsak i sammanhanget...


Kommentarer
Stefan Falkelind

Men vad gulligt gjort av killen. Han hade kunnat gett mig lappen istället. Jag som HAR FB.

2009-11-14 @ 11:50:15
URL: http://falkelind.blogg.se/
Mikaela

Ja, dt var jättegulligt, men som sagt, jag VÄGRAR!!! Om det blir en nästa gång så ska jag ha dig i åtanke....

2009-11-14 @ 21:15:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0