Dilemmat...

Nu är jag hemma från shoppingdagen. Tröjor, tights och bodysar till förbannelse och en och annan byxa.... Må dom klara sig vintern ut ialla fall...

Men det mest väsentliga när man tar en tur till staden är ändå att gå till en RIKTIG godisaffär. Tyvärr så innebär detta ett dilemma för mig...
Det finns nämligen många affärer med halvgott men färskt godis, men det finns bara en med jättegott godis.
Tyvärr så har denna affär förmågan att allt som oftast "stoltsera" med ofärskt godis. Dvs att det kan, om man har otur, ta ett bra tag att tugga i sig en bit och risken finns att det kommer med bitar av tänderna i käftens arbete.
Så vad gör man? Gott med ofärskt eller halvgott men färskt?

Jag är fullt medveten om att det just nu finns vissa människor som suckar och tänker;
Vilka jävla I-lands problem....



Kommentarer
A M

Jag förstår ditt dilemma iallafall! Godis är gott! Puss och kram

2009-11-18 @ 19:44:49
Dagge

Man får ju ta hand om dom problem man har och vara rädd om dom. I-land eller inte. Sitter själv o äter halvgott godis nu..mmm fast inte,liksom.

2009-11-18 @ 21:30:06
Mikaela

AM: Jag VET att du förstår, du om någon!

Du är en av få som uppskattar godis PÅ RIKTIGT!



Dagge: Så mitt sätt att smita ifrån problemen är inte det rätta då..;-) Fast jag vill inte vara rädd om mina problem, jag älskar inte dom....

Halvgott godis... då äter du färskt iaf då???

2009-11-19 @ 11:18:13
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0