Romantik på jobbet!

Tänk att det finns fler än en människa som inser charmen hos Mikaela Larsson.....
Jag fick en beudrare igår på jobbet, en av killarna i Robert Brobergs band.
Han började lite lätt med att beundra mina skor. Jag hade enligt honom VÄLDIGT fina skor.....
Idag fortsatte han sitt komplimanggivande..... Började lite lätt med skorna igen, sen fortsatte han med en inbjudan till morgondagens show.
Sen small det....
Jag gick så fint i mina skor, jag hade den rätta kroppen, det rätta leendet, den rätta hållningen, jag hade allt en kvinna skulle ha OCH jag hade PONDUS.... Lilla jag hade pondus, hahaha!!!

Nu är det givetvis många som starkt kommer att tvivla på att detta scenario har ägt rum.
Då vill jag bara poängtera att detta faktiskt har hänt! Detta är sant!
Och Hannah kan svära med sitt liv (det gör du Hannah!) att detta är sanning. För Hannah var med och kunde bevittna detta fina moment i tiden.... Hallelulja!


Kommentarer
ann-christin nordin

Det var väl roligt!

Roligt är det oxå att läsa din blogg!Men visst tror jag dig och har Robban kvar samma stab som han alltid har haft så kan jag lätt räkna ut vem denna man är.

2009-11-01 @ 12:47:12
Dagge

Oftast är det vad som finns i skorna som är viktigast..men det kanske finns undantag;-)

2009-11-01 @ 16:14:14
Dagge

Oftast är det vad som finns i skorna som är viktigast..men det kanske finns undantag;-)

2009-11-01 @ 16:14:47
Melcher

Robban är typ 70+. Hade beundraren hängt med länge? ;-)

2009-11-01 @ 21:13:10
Herr B

Jag har insett charmen...

2009-11-01 @ 23:04:44
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Mikaela

Anki; Vad kul att läser! Ja du vet nog vem det är... Fan nu kände jag mig inte lika speciell längre...:-)

Dagge; Finns väl inget viktigare än snygga skor heller...;-)

Melcher; Men hallå...! Det fattar du väl att Robban bara hänger med yngre folk...:-)

2009-11-02 @ 05:29:57
Dagge

Varför kommer jag att tänka på Imelda Marcos? ;-)

2009-11-02 @ 12:44:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0