Tack snälla ni

Då har vi avverkat Willes tredje födelsedag, tack för de fina presenterna och uppvaktingen. Wille somnade som en lycklig och nöjd 3-åring.
Det är lite kul att se hur man aldrig växer upp.... fantastiskt faktiskt. Jag älskar människor som har kvar barnasinnet. FÖRUTOM.... när jag måste vara morsa åt mina söner, min sambo och min syster..... PÅ SAMMA GÅNG!!!!!
Wille fick en cool, gigantisk brandbil och fick han uppleva de första fantastiska minutrarna ensam med sin nya leksak?! Neheej då, innan den första halva sekunden hade gått så trängdes de allihop, B, Carro och Linus. Jag tror tillochmed moffa var med på ett hörn.....
Som sagt, jag älskar människor som har barnasinnet kvar men ibland....... VÄX UPP!!!!!!!!!!!!!

Nu har vi packat oss och pojkarna klara och ska krypa ner i soffan med farmor, äta upp överbliven tårta och kolla 2½ män.



Kommentarer
Svägerskan

Låter som en härlig dag och än har alla presenterna inte kommit. Vi är sena som vanligt.

Grattis Wille i efterskott. Kram från faster B

2009-05-29 @ 20:33:43
Mikaela

Han tackar och hälsar! Ha en trevlig helg i söder och hälsa lill-Emma med familj. Kram från Krokom

2009-06-02 @ 10:29:32
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0