Vardag

Det är ibland, på nåt ouppklarat sätt, skönt att vara tillbaka i vardagen..... Ensam hemma med två barn och en massa saker att göra och sköta.... men ändå på nåt sätt skönt!

Lördagskvällen hos moffa vart kanon med god mat och självklart ett parti med gammal hederlig poäng-poker.... Som vanligt också lite tjafs och annat världsomvälvande problematik..... men med en syster i Hede så vart det mesta lite...vad ska jag säga?.... Lite mindre än vanligt......
Höjdpunkten kom mitt under brinnande pokerspel då vi alla fick veta vad vi redan anat men ännu inte fått bekräftat... Carro lider av en hel del problem, och det största kom fram när hon helt plötsligt utropar "Alltså, jag är så glad att jag har Wille.... han är verkligen min bästa kompis!"  Detta kom alltså från Carro 25 (Wille är snart 3)..... Jamen!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0