Lite förmiddagsobservationer

Sitter framför ett program med Malou Von Sieverts där gäster är Bert Karlsson och Jean Pierre Barda. Och 3 saker slår mig;
1. Jag har för mig att jag en gång i tiden tyckte att kvinnan var duktig och bra. Det tycker jag inte nu. Sen vet jag inte om jag ser saker annorlunda eller om tiden kanske har invigt henne i klimakterie-eran. Men sur och klagande låter hon och jag har letat ett leende.....inget har jag hittat. Kanske finns en anledning till att vissa får programtid kl 10.00. Kanske också dags att inse när tiden är förbi....
2. Jag är sjukt fashinerad av Bert Karlsson. Med ett ansikte som bara en mor kan älska så håller inte längre tråden om att man måste se bra ut för att lyckas här i världen.....
Att han också är en av få som är sådär härligt ärlig och rakt på sak och ifrågasättande..... ja, hade han haft ansikte som min B så hade jag nog krupit runt hans fötter tills han tog mig. Eller åtminstonde gav mig ett bidrag i melodifestivalen!!!
Sverige behöver fler som Bert Karlsson!
3. Jag vet inte ens när jag sist såg Jean Pierre Barda men skulle kunna gissa på programmet Silicon. Jag tror mig ana att mannen har fixat sina läppar, gjort sig tjockhårig, klippt håret, skaffat glasögon och gymmat lite. Och jag måste säga att vad han än mer har gjort så gjordes det bra. "Karln" var riktigt snygg!

Lite förmiddagsobservationer bara......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0