Tillbaka...

Det här med bloggandet har lite fallit i glömska de sista dagarna. Ärligt talat så vill jag ha så lite som möjligt att göra med denna apparat sedan Wille körde den i golvet. Det går ju sååå långsamt, en promenad i Willes takt till stan skulle förmodligen gå fortare.....

Igår stod storhandling på schemat och jag var glad, finns det någon roligare hobby än att storhandla.....på riktigt! Det ÄR roligt.
Roligare var det när kycklingen skulle plockas och 2/3 av all kyckling var borta?! Hade vi missat nåt? Internationella kycklingveckan kanske.....?  Sen kom jag på´t.... nåt med kyckling och glasbitar dök upp i mitt huvud... Kanske lika bra att det var slut!
Sen kom vi också, som tur är, på att det var ju våffeldagen igår, så kl nio igår kväll satt två sugna själar och mumsade våfflor och grädde till förbannelse.....

Förövrigt så har den häktade 42-åringen släppts nu och en belöning på 100 000 utlovats till den som kommer med tipset som gör att Jimmy hittas. Kom igen nu sveriges siare, hitta på nåt då!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0