Resultatet står färdigt....

Nu vet vi med säkerhet att man får vara hur snygg som helst för att åka skidor..... Oklarheterna har suddats ut, inga diskningar och vi har fått ett officiellt resultat som det så fint heter.
7 av 47 åkare vart mitt resultat, sjukt bra säger mina trogna supportrar, ödmjuk som jag är så måste jag säga att jag är nöjd med dagen..... Närå, det är klart att jag tycker att jag är jäkligt bra, herregud jag började åka denna vinter, jag är ju för fasiken ett talang utan dess like.... ni vet, det är inte lätt att vara ödmjuk när man är lika bra som jag!
Eftermiddagen tillbringades på Holiday Club där jag passade på att ta en skön dusch och ett ännu skönare bastubad. Detta var iof efter att Wille hade tjatat till sig att få äta sin MAX-box ute i den isande fjällblåsten... (hans lycka var ganska total när han fick veta att det fanns MAX i Åre). Efter att hans händer börjar bli lite mänskliga och känna av att det faktikst var kyligt att äta utan vantar, så gick han med på att gå till hotellet och avsluta gormet-måltiden.
                                          
                        Willes kyliga picnic.....          Och fortsättningen, hans varma.....
                      
                                         
                        Och taxi Mamma som tog kalaset upp till hotellet....

Sen vart det prisutdelning där jag kammade ihop två blåa badlakan....hurray!  Sen åkte vi till moffa och Eiwor i Undersåker och fick middag, rödvin och falukorv till damerna, herrarna fick dricka cola, man måste ju försjutton ha gjort sig förtjänt av ett glas rött och det var inte alla som kom sjua i Duvedsrajden...... minnsan!

Wille slocknade i bilen med lördagsgodiset i ett fast grepp....

Och till er som tror att denna lilla dam har svårt att skilja på dröm och verklighet....här har ni beviset;


Tack och god natt!


Kommentarer
Hannah

Fy faaan vad du är bra! =)

2009-03-09 @ 00:12:16
Mikaela

Du med.... fast på andra saker!!! Du får lära mig allt du kan om ditt område på fredag..... Puss och kram

2009-03-09 @ 00:21:51
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Teresen

Grattis till badlakanen!

Ingen choklad den här gången heller.

2009-03-09 @ 11:41:00
Anonym

Grymt Syrran!

2009-03-09 @ 13:14:15
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/
Mikaela

Nä Therese, finns det nåt dolt budskap med detta månne tro???

2009-03-09 @ 14:35:00
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0