Flytt på G?

Wille verkar inte vara så lycklig med mig nu för tiden. Jag vet inte om det är för att jag inte hela tiden kan leka med honom. Tvätt, mat och städ ska ju också avklaras under dagarna.... Detta är han flitig med att delge mig nu för tiden då det ofta låter så här hemma hos oss;
W: Mamma, jag vill inte vara här.
M: Vart vill du vara då?
W: Jag vill vara hos Carro!

Hepp!

Tror jag ska föreslå chokladbulls-bak när Wille kommer hem idag. Inte för att jag har ett sjukligt begär av sorten just denna dag, utan i tron om att hamna på plus på Willes lista igen.....


Kommentarer
Moster Carro

Åh vad underbar han är...får såklart komma hit när han vill o hjälpa mig plugga. Hälsa den lilla sockerbiten att jag kommer på Fredag

2009-03-18 @ 19:26:55
URL: http://debbiedoll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0