En dröm blev sann

Idag infriandes en mors dröm! Jag fick, läs och njut; ta min löpning UTAN vagnen. Jossan kom till oss imorse så hon stannade hemma med Linus och jag fick springa själv.... Men det är inte slut, det fortsätter med en härlig dusch i lugn och ro OCH SEN... mina vänner, så fick jag gå nyduschad och lägga mig och sova en timme!
Ja ni utan barn, det är sant, så här enkelt gör man dagen för en småbarnsmorsa..... inse er frihet...!

Sen att dom kom och väckte mig för att de hade lunchproblem en halvtimme tidigare än jag sagt att de skulle luncha känns oviktigt i sammanhanget....eller?! 
Eller så anser hon bara, i likhet med sin syster, att det finns alltför många tider och regler i en barnfamilj....


Kommentarer
Alexandra

sv: Haha- nej då.. men även om hon är söt på bilderna i inlägget, så kan hon ändå vara sötare ;)

2009-03-10 @ 13:03:15
URL: http://cleopatravii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0