Efter stormen....

Tack alla för uppvaktingen och de fina presenterna på Linus dop igår!
Städningen av kalaset gick över förväntan, Richard och Annelie var helt underbara och hjälpte oss med efterarbetet och deras huliganer Marcus och Mattheus tog hand om Wille i hans mödosamma väg att bli en äkta huligan... Tack snälla Åslunds!

För övrigt gick dopet bra, inga större fel utöver att herr Kyrkoherde döpte våran son till Linus Ivar Olof. Linus Ivar stämde bra det, det sista var lite mer galet, speciellt då vi aldrig ens funderat över namnet Olof. Allt klarades dock upp och han klargjorde det hela för församlingen.
Willes gudfar Magnus spelade den fantastiska Miraklet av DiLeva, svårt att hålla ögonen torra. Tack snälla Magnus, det uppskattades mer än du anar.

Och dagen har varit alldeles.... vanlig! En helt vanlig måndag. Inget speciellt alls. Samma gamla vanliga måndag.


Tack världens bästa husdelare för ett toppjobb i helgen. Gjorde allt du vart bedd att göra och lite till. Jag älskar dig!

Världens bästa pappi och festfixare....


Kommentarer
Frida

Åh nej har jag missat ett dop till! Dålig vän...Hoppas du fick uppbackning av de andra gräftisarna iaf. Men jag kommer på nästa, tredje gången gillt =)



Kram från Umeå!

2009-03-03 @ 10:07:15
Mikaela

Det blir inte nån tredje här inte... Jag fick superb uppbackning av de andra. Men Umeå? Ska inte du vara i Göteborg nu, det var ju därför du inte skulle komma...? Kramar

2009-03-03 @ 10:57:32
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0