Planering

Försöker att få morgondagen att gå ihop. Ska till Hede och föreviga lillasysters student. Så några timmar i bilen har jag och pojkarna att slå ihjäl, kan bli bra det. Hoppa bara att Wille somnar så att jag slipper höra I´m yours på repeat hela vägen.... blir det bara till Whovalley får jag vara nöjd.....
Så ska det ju packas för hela dagen och som alla småbarnsmorsor vet så handlar ju detta projekt om VÄLDIGT praktiskt tänkande och förhoppningsvis kommer vi undan med bara en väska.... Ok, kanske två!
Och ikväll ska jag bara tårta för 15 personer. Som familjens tårtdrottning är det jag som står för detta projekt i alla möjliga sammanhang som innefattar en tårta....
Tyvärr så tror jag, nej jag vet, att i samma sekund som jag träffade min fantastiska vän Lena, så fick jag en mycket värdig motståndare i kampen som tårtdrottning.... Det är jobbigt att behöva inse, men det kan mycket väl vara så att hon kan vara den som tar hem priset.....
Lena, tänk vad vi skulle kunna göra tillsammans!!!!

Lenas......


......och mois.



Kommentarer
Carso

Du har ju vår lilla Budda Stubbe hemma...kan vi inte äta upp honom? Kom ihåg att jag o Wille Wonka vill ha glass



Kram

2009-06-04 @ 19:59:12
URL: http://debbiedoll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0