Gästspel

Nu är ni några som varit på mig om dålig (ok usel) uppdatering. Så här kommer ett gästspel från frun. Åker på semester imorgon så combacken får nog vänta tills en vecka efter hemkomst då tanken är att ta tag i livet igen.
Anledingarna till min frånvaro består i fyra delar;
1, B är inne på semestervecka 3 och det är så kul att hänga med honom att  detta har blivit lidande.... så skyll på B!

2, Solen har behagat att titta fram så vi badar och leker ute och detta blev då lidande..... så skyll på sommaren!

3, VARNING! Trädgården står i full blom och tar en massa tid. Har lite svårt att se vad som är ruccola och vad som är ogräs så det tar ett tag att rensa vissa saker..... så skyll på landet!

4, En vecka tillbringades mestadels på sjukan hos Ollol..... men skyll inte på henne!

Annars har jag, medans B varit hemma, passat på att rida väldigt mycket. Wille har träffat sin idol. Gräftisarna har datat allihopa eftersom Frida är på finbesök hela sommaren. Lövstabadet har invaderats med Miel och Fredric. Ny stor pool har inhandlats till Wille. Haft spontankalas med grannarna på Strandvägen på den nyinvigda bryggan. Åkt på rundtur med flygplan med Wille över fjällen, staden och HALLEN.
Och framförallt, Ollol är nu tillbaka och sitter numera hemma vid köksbordet igen!!!!!!!


Imorgonbitti drar familjen på semester med BARA slapp, bad, hotellfrukost, lek och pussar..... Hörs om en vecka!

Till sist, lite bilder från min frånvaro
                                        
Wille solar......                .....och racar med mammi!             Linus och Miel myser.



Gräftisarna samlade.....äntligen!

                                               
Wille och hans idol               Min vän Daniel lär Wille flyga efter våran rundtur

               
Invigningen av bryggan, några veckor tidigare....


Kommentarer
Herr B

Skyll inte på mig för uselt bloggande, det finns alltid tillfällen då tid ges för datoranvändande! Och nu när vår gode vän Dag snabbat upp den bärbara kompisen, går det inte åt en halv dag bara för att starta upp den!!!

2009-06-30 @ 21:50:37
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Herr B

Så sant min vän....det där med herr Wassdahl iaf...

Annars finns det väl mycket att skylla dig för..:)

PussPuss

2009-06-30 @ 23:49:40
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Hannah

Ohh, härligt att du är tillbaka!! =)

2009-07-04 @ 01:31:01
Mikaela Larsson

Oui Hannah!!!! I´m BACK!

2009-07-06 @ 00:41:22
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0