Shopping

Ikväll har det handlats på Strandvägen 4.
Jag tyckte att jag samlade vuxenpoäng när jag handlade mina nya utemöbler i början av sommaren..... men detta, detta mina vänner är vuxen-göra på hög nivå. Kanske även lite dyrare shopping än vad jag normalt brukar ägna mig åt...

Vaddå?! 42 000 svenska kronors luftvärmepump!

Vi hade bokat tid med Kajsa kl 20.00 så vi skulle vara klara åtminstonde till 22.00 och kanske lite Sienfeld.
23.45 sa vi tack och hej till Kajsa, 1.45 timmar längre än hennes normaltid hos folk. Avsäger mig anledningar till att det tog sån förbannat lång tid.... Förutom att Kajsa var en rolig kvinna, en pava vin eller två med henne och kvällen skulle nog kunna bli historisk.

Nu sitter vi och undrar om vi gjort bort oss men inser att vi har gjort ett vuxet, långsiktigt och bra köp.... klokt av oss! Och om alla inser vikten av långsiktigt tänkande så vet ni också exakt hur kloka vi ikväll har varit!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0