Nummer 2 i skogen???

Nu har jag och pojkarna tvingat fram nummer 2 innan avfärd. Avloppen i skogen är tydligen inte helt hundra eller ens gemensamma så för att göra allt på bästa sätt för skogsborna så avklaras detta i civilisationen innan avfärd!

Alternativet att göra det i skogen finns ju men är inte ett för mig tilltalande göromål.... Vi som bor i krokom blir ju lätt bortskämda med att göra´t på "huset"!!!!!
Pojkarna klarar sig ju med blöjorna, men jag undrar jag om inte jag också kan klämma in min bakdel i en storlek 6, ena kör ju på Up and go, kanske den som gäller för mig....:)


PS. Om ni ser nån som verkar förstoppad för jämnan, ta för givet att denna bor i skogen, djupt inne i skogen och helt enkelt inte är ett fan av att göra´t i skogen.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0