Ny människa...

Gårdagens SPA var härligt. Första gången jag var på SPA kliniken. Möttes i receptionen av en inte otrevlig flicka, Tycker dock att det kan vara lite mer än "inte otrevligt" då man har ett jobb där man ska få folk att känna sig välkommna där de ska tillbringa en hel dag. Och då kan man väl åtminstonde säga välkommen! Och när man går runt och plockar lite disk och fyller på fruktskålen kan man väl bjussa på ett litet leende... Och man kanske inte behöver börja städa poolen och stänga av bastun en timme innan stängning och se besvärad ut när jag kommer och ber om att få igång bastun igen för stället är ju faktiskt fortfarande är öppet och det finns gäster kvar.... men hon var ju inte otrevlig.
Nån som däremot var mycket trevlig och gjorde det mesta rätt var rara Ringmor.Hon hade gjort ett mysigt bubbligt kurbad som efter en paus avslutades med en fantastiska massage. Bestämde mig då och där att jag minsann ska börja gå på massage.

        
Mammi och Jossan                       Uppfriskande kurbad

         
    Bubbelbad inne och ute                                               Tack för en konondag!

En lugn och skön dag, tack mamma och Jossan! Och Carro...big mistake!!!

Jag och Lotta hade planerat ridning idag men -26 grader satte käppar i våra hjul....
Nu blir det chokladbolls-bak med en stugsittande Wille....

That´s the life of a housewife.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0