Ännu engång.....tillbaka!

Ok, nu har Hannah rytit till så det är väl bäst att man uppdaterar nu då (läs kommentar) Egentligen är hon bara avundsjuk och vill inte mötas av vilken flitig och fit skidare jag är varje gång hon hoppas på nyheter från Larsson. Så DÄRFÖR så tänker jag inte säga att jag har åkt en massa skidor sedan sist, som inte har något att göra med att latsidan har varit framme litegrann. Det är så skönt, jag börjar äntligen känna igen mig själv!!!!

Krokomsbon var in till stan och shoppade igår. Lämnade Wille hos Carro och co och tog Linus med. Jeans, tröja och strumpor till Wille, underkläder och pyjamas till mig själv. Sen möte med B och en middag ute innan Wille skulle hämtas.

Nu sitter jag bara och glor in klockan, jag ska snart på SPA!!!! Yippie, en hel dag utan att behöva bry sig om nån annan, bada bubbel, bada kurbad och massage mm! Fick blicken som idiot när jag undrade om det fanns vin på SPA, det var ju tydligen klart att man inte får dricka på SPA, det tycker jag är en jättebra ide att kunna sitta i en varm pool och varva ner med ett glas. Fram för alkohos-SPA, det tycker jag.....

Pojkarna har haft sina egna SPAn här hemma;




Jag får be att återkomma med SPA uppdtatering. Och alla fina läsare jag har, GOD FORTSÄTTNING PÅ ER!!!!!!

That´s the life of a housewife......


Kommentarer
Hannah

Tack så mycket, nu är jag nöjd för stunden...=) Hoppas att du har haft en härlig dag på spa, och god fortsättning på dig själv!! kramkram

2009-01-03 @ 12:01:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0