4 dagar....

V5 på Jägersro... får vara ett fullgott alibi för Adielssons del. Men detta betyder att vi här i Krokomstrakterna har en Adielsson-kopia.
Wille tillbaka på dagis och min vardag blev plötsligt heeelt som vanligt, Lite ensam och tanken på att ha en "sjuk" Wille hemma känns helt plötsligt fantastisk. Plussa sen på att Linus sover så har jag noll anledning att inte städa, tvätta, diska, storstäda soffa och matta på hundhår, skura toalett..... ja att jag är göralös ska jag inte klaga på. Klagar förresten inte alls nuförtiden, jag gör så gärna detta för att mina pojkar inte ska dö av mögelförgiftning alternativt allergichock....

Ska nog först ta en chokladboll, Wille gjorde sjuk-chokladbollar till oss under sina sjukdagar!

Vart inte så äckliga som man kan tro på hans uttryck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0