1 endaste dag......

Uppladdningen igår var helt utmärkt. Började med några rundor på ÖSK, har aldrig kännt mig så stark....?! 1.20, no problemos!
Sen fortsatte vi ner till stan och plockade med oss lite sushi, 16 bitar var tryckte vi i oss tillsammans med obestämd mängd rött. Sen kände jag väl att uppladdningen lyckats ta en absolut topp-början.


Dagens uppladdning vart en oannonserad middag hos grannarna. Mitt i brinnande vedhämtning kommer Terese och bjuder in oss på middag och vilka är vi att tacka nej!? God mat och några glas vin, min uppladdning forstätter storartat. Tack för supergod middag bästa grannar!
Nu ska jag fortsätta med chips och vin, alt, cola när vinet tar slut. Jag kommer att åka så bra imorgon enbart pga min fina uppladdning, ruset kommer att flyga mig fram i spåren....

Och detta, mina damer och herrar, är något som aldrig tidigare i historien har skådats.....mitt namn i en startlista för ett längdskidlopp.... jag bugar djupt å mig självs vägnar!

I mitten.....

And as you read så arbetar min serviceman nere i källaren med glidet.... och fästet. Det är viktiga ting, man måste glida långt och man måste inte glida nerför i en uppförsbacke.... men detta fixar vallateknikern... (kärt barn har många namn).
Jag fortsätter väl med en film jag då, medans jag ändå är ensam....

Heja heja imorgon..... flickan may need it.....


Kommentarer
Teresen

Varsågod, så trevligt så.

2009-02-03 @ 14:23:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0