Inför dagen

Vart är solen? Den fanns ju här för ett tag sen, nu lyser den ungefär lika starkt som Fredriksson.... Vi ska in till staden i eftermiddag och hämta Miel för en eftermiddag på isen. Jag tror inte att det vart någon tur på långfärdsskridskorna ifjol, gick ju mest och var tjock då. Så jag har verkligen längtat efter denna premiärtur. Har gjort lite fika att ha med, så det är bäst att Fredriksson-vädret avtar så att vi får sitta i solen och fika.

Jag har lite problem att skriva nu eftersom Linus bestämde att han ville kasta upp sin kvällsvälling igår över mitt tangentbord... usch och fy vilket respektlöst barn jag har.

Annars så har jag mer än fullt upp med allt inför dopet på söndag, planera mat, handla mat, laga mat,duka, köpa kläder till pojkarna (får göras på stan idag). och allt annat som gör sig så fint påmint längs vägen.....

Nu går jag och gör en solhälsning och ber lite att YR.no (bättre än SMHI) ändrar sin prognos lite och kastar in lite mera sol...

HejHej



Kommentarer
Sabina Delanie

haha :) kanske det!



hugs !!!

2009-02-27 @ 10:28:35
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
smurfem

Hej hej, tänkte lämna ett liten inlägg efter att jag läst din blogg, du e välkommen in på min blogg o titta in dagens fråga om mc ligor/klubbar, hoppas du vill svara på dom, som sagt välkommen in alltid kul med nya läsare, lämna gärna ett spår efter dig när du vart inne Mvh : Smurfem

2009-02-27 @ 11:00:01
URL: http://smurfem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0