Pojkarnas moster

Gårdagen vart en härligt "ledig" dag. Jag och mamma åkte som ni redan vet till Åre en snabbis och moi fick äntligen köra riktig bil, Saaben byttes för stunden ut mot Volvon och hej  vad det gick... Tänk att det kan vara så förbaskat avkopplande att sitta i en bil fram och tillbaka till ett jäkligt blåsigt och allmänt skit-vädrigt Åre.....
         
                 Tindra hängde såklart med till ett blåsigt Åre

Sen kom vi hem till Kaoset. Carro tycker att vi har för mycket regler här hemma, och det har vi ju, om man jämför, för i Carros liv finns det inte en enda regel.... Är det konstigt att Wille tycker om att vara med Carro. Hon lovar alltid, utan undantag, glass efter maten, minst två. Hon leker vi matbordet, hon firar att man äter bra med att hälla vatten på huvet. Hon gör i pricip allt vad Wille vill och med tanke på att hon ligger lite på en tre-årings nivå så är det ju inte så konstigt att de två alltid vill samma saker....
Hon har även handlat mina barns allra första second handkläder, deras mamma har lite kli i kroppen när jag tänker på var dessa kläder kan ha varit förut så jag är inte riktigt med på noterna men det var ju snällt gjort så dom får väl behålla kläderna då.... snälla jag!
Som tur är så börjar Wille förstå att det som är Ok när man är med Carro är oftast inte Ok med mamma och pappa....
Och nu är det väl dags för Linus att snart börja förstå Carros storhet.... efter detta kan det ju inte finns några tvivel;

Jag har aldrig sett Linus gapa så stort.... hans första glass!


Jag tog tag i livet och sprang med Linus imorse... ett tips till er som funderar på detsamma; Emmaljungas vagnar är inte till för att springa med !!!!!


Kommentarer
caroleen

Det var hemskt snällt av dig syrran att skaffa barn så jag kunde få ett par kompisar på samma nivå =) Tack för en rolig och mysig dag med jättegod middag och glass.

Kram

2009-02-25 @ 12:13:56
URL: http://debbiedoll.blogg.se/
Mikaela

Jo, det var ju för din skull vi skaffade dom.... Tack själv för min "lediga" dag. Kram

2009-02-25 @ 12:21:35
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
mamma

Tack älskade flickor för en jätte trevlig dag. Jossan hade nog gärna varit med, hon saknar de sina. Pojkarna skänker oss alla så´n glädje.Kram

2009-02-25 @ 21:17:37
Jossan

JAG SAKNAR ER <3 Tycker vi ska ha en mor och dotter dag snart igen, carro va ju inte med sist..

Puss

2009-02-26 @ 11:44:25
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/
Mikaela

Vi får väl ta en när du kommer hem Jossan...

2009-02-26 @ 11:47:10
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0