Prelle-träff

Jag måste ju bara berätta att jag träffade Linus doppräst igår, ni vet, kyrkoherden. Och tro på fan att han började sjunga.... det är sant!  Han och Wille träffades nu för första gången och prästen tackade för kakan han bakade till honom och berättade vad han skulle få hjälpa till med i kyrkan. Sen sjöng han och vänskapen var ett faktum.
Det ALLRA roligaste var ändå att han hade den allra, allra värsta bebisrösten jag stött på. Ni vet när man pratar lite annorlunda när man pratar med bebisar. Detta gjorde herr Kyrkoherde MYCKET annorlunda med Wille, snart 3.
Jag säger det igen, vi har hittat Sveriges coolaste präst!


Emmaljunga ger starka morsor......


Kommentarer
jonna

Med mjölk :D?

Aldrig provat!

Jag brukar (eller jag och jag... mamma!) steka dom i extra mycket smör så dom blir knapriga... sen har man grädde & hallonsylt till. Mums!!

2009-02-26 @ 13:35:09
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/
Sabina Delanie

NICE BLOG :)



Many Hugs Delanie

2009-02-27 @ 00:15:33
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0