Nu drar vi......

Nu har jag under en lååång tid för sökt att komma iväg och nu tror jag att vi äntligen kan lätta våra tre små kroppar ifrån röda huset. Vi var ju som klara med maten och blöjbyten, sen kom den stora på att han skulle bajsa, så det var bara att backa proceduren. När det var klart, ja då kommer den lilla på att han måste fylla upp blöjan, så vi gör om allt igen. Nu måste dessa två magar vara tömda.... det måste dom!
Nu åker vi in till ett, rapporteras det, snöigt Östersund. Men vi åker ändå, är det premiärtur så är det.
Som alla morsor och idrottslärare i världen någon gång har sagt... Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.....


Kommentarer
Teresen

Det verkar som ni fick fint väder till slut. Vilken tur.

Nu strålar solen här i Krokom och jag ska inviga mina skidor om en halvtimme när jag slipper ut ur bunkern.

2009-02-27 @ 15:36:51
Mikaela

Jag hoppas det gick bra. Om inte annat så fick ni ju sol... Men klart det gick bra...eller!?

2009-02-28 @ 09:16:21
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0